Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Κρίτων Αθανασούλης






Στην Πόλη...

Στην πόλη βρώμισε μια γάτα ,
μου τό ' πε ο υπάλληλος , μου τό ' πε ο βουλευτής
πήγα κι εγώ να δω  , με πήρε η μπόχα .
Τι πόλη είν ' αυτή Θεέ μου και Κύριε
στα καφενεία στα σπίτια στα μεγέρικα
καθένας ετοιμάζει μια επανάσταση .

( Ψάχνω να βρω οκτακλόρ για ιδεολογίες . )
Ηλεκτρικά κουμπιά κίτρινα φώτα
ηλεκτρικές φωνές και μένα Σύμβουλο με ψήφισε
ο ηλεκτρονικός πολίτης .
Χάνομαι μες στ ' ασήμαντα , έχω μια τρέλα .
Γουστάρω ένα μίνι απίθανο
την Πίτσι Μίτσι
ρίχνω ένα κέρμα στο μηχάνημα
κι αυτή παθαίνεται αθεράπευτα για μένα .
Μάτς την Τετάρτη , μάτς την Κυριακή
πορνοθεάματα α λα Μάρλον Μπράντο
στη λεωφόρο Συγγρού καραδοκεί η σύφιλη
τουρίστες αλητεύουν έξω απ ' το Ηρώδειο
ελληνικά πορνίδια στη Φωκίωνος Νέγρη
έλληνες κίναιδοι απόγονοι του Ανδρούτσου
στα ουρητήρια του μετρό πίσω από ναύτες
κι ένα μεγάφωνο τραντάζει τον αιθέρα :
- η θεία ΄Ολγα ξέρει...

Γυρίζω από μια συγκέντρωση που ρήτορες
ανεπιφύλαχτα μας είπαν
αύριο αλλάζει ο κόσμος , γίνεται όνειρο
κι εγώ τρέχω άνυπόμονος να κοιμηθώ
να δω την αλλαγή στον ύπνο μου .
΄Αλλοι καπνίζουνε μαριχουάνα .


Επίλογος


Τρεις φίλοι μου μόλις γυρίσανε
με διπλώματα από την Ουάσινγκτων
μου λένε τι σεργιανάς στους δρόμους
και δείχνεις τους πληγωμένους
σε ποιους τους δείχνεις
μ ' ένα κουμπί στο κομπιούτερ
μπορείς να πληροφορηθείς
ποια φάρμακα θα τους σώσουν
- η ποίηση
- ποια ποίηση
πιάστε τον είναι τρελός ,
και νάμαι πια στο δικαστήριο .
Το ξέρω
θα με στείλετε στο μουσκέτο
ο κομπιούτερ τ ' αποφάσισε
κόκκινα φώτα και θόρυβοι
με καταπίνουν ,
έχω κι ΄άλλα να πω που δεν πρόφτασα

έχω κι άλλα να πω ,

ένα συνήγορο παρακαλώ ,

ένα συνήγορο

όχι από τούτη την αίθουσα

φωνάξτε παρακαλώ

 ΤΟ ΒΙΤΣΕΤΖΟ ΚΟΡΝΑΡΟ.