Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Γιώργος Βλάχος [ ΄Ενα ξυπόλυτο βράδυ ...]


Horst Strempel : Νύχτα πάνω απ' τη Γερμανία


 ΄Ενα ξυπόλυτο βράδυ
σ' ένα δυάρι απόκοσμο
είδα το Θεό και τα είπαμε .

΄Αρχισα πρώτος να λέω :
-Θεέ μου , είδα τον έρωτα
παράφρωνα να μου κτυπά
την πόρτα μεσάνυκτα

Είδα τα βιβλία μου
να τα διαβάζουν
φαντάσματα και κατσαρίδες
στην προθήκη μιας παράγκας

Είδα τον χαφιέ να γλείφει
το αυτί μιας πόρνης
στ' ανάκτορα

Είδα μπάτσους
να εκθέτουν
ποιητικές συλλογές
σε οβελιστήρια ,
διπλώματα κρεμασμένα
σε τοίχους
και απαγχονισμένους διπλωματούχους

Είδα τα λόγια μου κρεμασμένα
σε κρεοπωλεία
σαν αρνιά ,
λουλούδια στο τσιγκέλι του χρόνου
να στάζουν αίμα

Είδα μήτρα γυναίκας να σπέρνει
και να χωνεύει πολέμους

Είδα και τη γη χρεωμένη
στον Άρη

Του είπα και άλλα...

και όταν ο Θεός άρχισε να μιλάει
μου είπε :
- Παιδί μου , τίποτε δεν είδες ακόμη .



δεν έχω visa για την ελευθερία

σ . - 20 . 21